'

Hej på er. Jag tänkte bara att jag skulle göra ett inlägg till under 2011, sen blir det 2012!
2011 har varit det bästa året hittils, men vill att 2012 ska bli så mycket grymmare!
Vad är ert bästa minne från 2011? :D
Jag har nog inget favorit minne så för det finns så många bra, men kan ju ta 2 bra & 2 dåliga. :)
Bra.
1. När jag & Tora badade i april, usch vad kallt!
2. OCH SEN HELA SOMMAREN 2011 
Dåliga.
1. Min mormor gick bort i cancer. 17/9 ♥.
Var inte speciellt kul att veta att hon skulle dö & vänta på det i ett par månader. I miss u.
2. Begravningen. Den var hemsk. </3

Sen får ni en bild på mig som liten & en bild på mig från 2011.

2011


2006 kanske? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0