Hemma!

Hej allihopa! Ligger i sängen & fryser, har sovit as dåligt inatt så är jättetrött!
Jag är lite sjuk så valde att stanna hemma..
Åh, hatar skolan, jag har INGET att skriva om egentligen, har bara riktigt tråkigt... vet inte vad jag ska göra! Hehe

Så bara för jag har tråkigt & inte vet vad jag ska skriva får ni 5 saker ni förmodligen inte vet om mig..

1. Jag har aldrig fotat en person ( seriöst,förutom mig själv ), men vill göra!
2. Jag tycker jag är skit dålig på allt i skolan så blir aldrig nöjd med saker jag gör där.
3. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor! :O
4. När jag är mig själv & vill släppa loss kan jag verka vara omogen & en aning utvecklingstörd, men orkar inte vara normal, det är bara tråkigt! ^^
5. Jag har mått väldigt dåligt för mitt liv har verkligen inte varit lätt, ( legat inne på psyket m.m ).

Kom inte på några bra grejer menmen! Ha en bra dag, puss :'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0