Om dagen :>

Tjenare! :D
Nu är jag färdig fixad & så, har duschat o sminkat mig osv, Tora kommer hit vid 1 tror jag det var & det jag vet vi ska göra är att vi ska baka XD & glo skräckfilmer såklart! Vet att vi ska se Dead Silence & Insidios, någon som sett nån av dom? Är dom bra isåfall? :P
Sen får vi väl se vad vi ska göra mer, vi kanske ska träffa Oskar senare på kvällen men vi får se!
Tror & hoppas att det blir lika kul som vanligt med den där härliga bruden, haha! ^^
åh, är jättearg! Har lyssnat klart min tid på spotify.. :( -ORA!
Jaja.. Nu pallar jag inte skriva nåt mer, vi hörs kanske senare eller imorgon! Ha det bra! :3

Två bilder jag tog nyss... ( med webbkameran )





F A I L


Kommentarer
Postat av: Frida Pygmeisk - makeup

sv: Nej, jag har faktiskt haft tur, har i princip alltid haft bra hy utan finnar men när jag var yngre, typ 13 till 16 hade jag väldigt fet hy vilket jag hatade, men det har blivit bättre nu på senare dar. Men om du har problem tycker jag du ska vara noga med att återfukta och rengöra ordentligt, att torka ut gör oftast problemen värre. Kram!

2011-11-06 @ 21:12:04
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0