Vaknat tidigt

Tjena! Vaknade tidigt idag för jag blev väckt av min kusin, självklart fick jag inte somna om så jag gick upp & gjorde våfflor istället, lite smått kul för han var rädd för våffeljärnet, haha! :D han är ju bara 2 så..
Idag vet jag inte vad som händer, får väl se vad jag känner för eftersom jag är rätt trött! :P
Vet att jag måste läsa lite Ur Utvandrarna,  ska ha läst till sida 116 innan skolan börjar, är iofs på 102 men känns bättre om jag gjort det så jag slipper tänka på det resten av höstlovet! Den är så sjutk tråkig att läsa, blä!

Men nu ska jag ta & läsa & lyssna på musik, vi kanske hörs senare.. ha det bra!:D

Bild på mig & Tora ifrån skolavslutningen, vill ha sommar! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0