Helg!

Tjena! Är skit glad över att det är helg, skolan är jobbig, seg & tråkig. Så skönt att ha helg nu! Fredag är alltid bästa dagen i skolan, slutar vid 5 i 12 då så det är riktigt gutt!
Jag vet inte om jag kommer uppdatera så mycket i helgen för jag ska umgås med min syster & eventuellt gå på bio med Lo :)
Iallafall så ska jag & min syster äta gott idag & se på idol o bara ha det nice! Kommer nog bli skitbra.
Sen är det tänkt att jag ska sova hos henne tills imorgon ( eller tills på söndag ), får se.
Anyway, nu måste jag sticka! ha en härlig helg så hörs vi kanske imorgon! :D

Eftersom inlägget handlade om min syster så får ni en bild på mig & henne!
Japp, jag är riktigt charmig när jag är osminkad & cpar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0