Lördag!

Hallå alla! Känner mig rätt tråkig som inte uppdaterar något men har inte tid :( segt som fan.
Men nu är det helg & då finns det mer tid att blogga! Haha.
Jag kollade nyss på Jag saknar dig, tyckte den var sjukt bra! värd att se på iallafall. Sen innan jag sätter mig & pluggar nu tänkte jag göra ett litet inlägg till er, nu när jag har tid liksom.. Min dag idag ser ganska tråkig ut, ska plugga ganska mycket, i vanliga fall hade jag inte pluggat så mycket men försöker ju satsa på bra betyg & då måste jag försöka trots att jag är trög XD, Men nu ska jag iallafall sätta mig & plugga, vi hörs kanske ikväll!Puss:*

En fråga : Jag skulle gärna vilja ha lite tips om vad ni vill se i min blogg, även om jag inte har så mycket tid just nu vore det kul att se vad ni tycker! Så lämna gärna en kommentar :)


Om ni inte vet vilken film jag menar så får ni en bild på den här :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0