Nyduschad!

Tjena! Märkte att jag hann göra ett inlägg på bloggen nu så får väl passa på!
Har inte speciellt mycket att skriva om ( som vanligt ), min lördag bestod liksom av att städa mitt rum, träna & slappa! En riktig chilldag! Vid 19:30 kommer jag sitta i soffan & glo på True Talent! För en halvtimme sen stod jag & sjöng i duschen, haha! Så nu är jag nyduschad & fräsh, alltid lika gutt :)
Iallafall så har jag absolut inget roligt att skriva så får väl sluta skriva nu, vi hörs när vi hörs & förvänta er inte att jag kommer göra nåt inlägg imon, tror aboslut inte att jag inte det..

Det ända jag vet är att jag VILL pierca naveln!!!!

Aja, en as het bild på mig när jag är osminkad & ful :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0