Skola = Inget liv

Texten är ren sanning. Allt jävla plugg tar upp all tid man har, räcker väl med att skolan ta upp dagarna, vore kul om man fick lite fritid istället för att bara glo i böcker och sånt hela dagen. Dom flesta förstår nog vad jag menar och av denna anledning kommer jag förmodligen inte blogga, vill men har ingen tid till det just nu. Har inte överdrivet mycket plugg men tränar ju och så hela tiden vilket också tar sin tid. Hursomhelst hör jag av mig när plugget lugnat ner sig lite och jag känner att jag har tid att blogga utan att stressa. Ha det awesome sålänge :D

Ni får lite blanade bilder jag tagit för att ha något att kolla på!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0