R.I.P ♥

Hellu! Riktigt gutt med helg!
Som sagt har jag varit på bergravning idag, sorgligt & tungt, men fint & ett bra avslut. Som tur är mår jag faktiskt helt okej, låter inte detta förstöra för mig själv utan tilllåter mig själv att ha kul, så det känns rätt bra. Bergravningen var vid 10 & höll inte på så jättelänge, sen åkte vi ut till Lindsdal för att käka god mat & umgås med släkten istället för att åka hem & vara deppiga, det tyckte jag var riktigt bra :]. Sen åkte vi hem & då var klockan typ 6 eller något & då somnade jag på soffan tills Idol började. Vid 9 åkte vi till norrliden för att umgås med några, har känt att dagen varit bra även om det hänt något dåligt. Vid 11 tiden kom vi hem igen & nu sitter jag o redigerar lite bilder.

Nu ska jag ta det lugnt & bara sega, sista inlägget innan jag går & lägger mig vet jag iallafall, så vi hörs nog imorgon, godnatt ♥

Jag & mormor för ett tag sen.
VILA I FRID ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0