Sjukt vilken värld vi lever i.

Folk lämnar sina liv, jag undrar varför? Jag förstår att dem har haft det jävlit jobbit men varför försöker ingen hjälpa sin kompis ? Jag har vänner jag har familj , men tänk på dom som inte har nån o vända sig till? Vad ska dom göra när mörket kommer tätare,  när alla bara går och ingen finns, säg det! Det är förgävligt vilken värld som vi lever i!
Kämpa vidare , låt ingen trycka ner dig för inne i ditt hjärta är det nån som alltid ser dig. När hoppet är borta och du inte kan få luft , tänk på din framtid även om att det är tufft. Du kommer bli nåt, det blir vi alla så fortsätt vandra framåt och vägra att falla. Det kommer gå bra, det kommer ordna sig, jag vet vad jag talar om så lita på mig.
Ge inte upp du har mycket kvar att ge , det är inte ditt fel om ingen annan ser.
Din insida av guld, ett hjärta av rubin , lyssna ej på andra du vet att du är fin!
Du duger som du är finns bara en av dig unik.
Smärtan, när man inte kan andas det känns i hjärtat , men skit samma.
Klarar du Folk lämnar sina liv, jag undrar varför? Jag förstår att dem har haft det jävlit jobbit men varför försöker ingen hjälpa sin kompis ? Jag har vänner jag har familj , men tänk på dom som inte har nån o vända sig till? Vad ska dom göra när mörket kommer tätare,  när alla bara går och ingen finns, säg det! Det är förgävligt vilken värld som vi lever i!
Kämpa vidare , låt ingen trycka ner dig för inne i ditt hjärta är det nån som alltid ser dig. När hoppet är borta och du inte kan få luft , tänk på din framtid även om att det är tufft. Du kommer bli nåt, det blir vi alla så fortsätt vandra framåt och vägra att falla. Det kommer gå bra, det kommer ordna sig, jag vet vad jag talar om så lita på mig.
Ge inte upp du har mycket kvar att ge , det är inte ditt fel om ingen annan ser.
Din insida av guld, ett hjärta av rubin , lyssna ej på andra du vet att du är fin!
Du duger som du är finns bara en av dig unik.
Smärtan, när man inte kan andas det känns i hjärtat , men skit samma.
Klarar du av livet så klarar du allting!av livet så klarar du allting!
Folk lämnar sina liv, jag undrar varför? Jag förstår att dem har haft det jävlit jobbit men varför försöker ingen hjälpa sin kompis ? Jag har vänner jag har familj , men tänk på dom som inte har nån o vända sig till? Vad ska dom göra när mörket kommer tätare,  när alla bara går och ingen finns, säg det! Det är förgävligt vilken värld som vi lever i!
Kämpa vidare , låt ingen trycka ner dig för inne i ditt hjärta är det nån som alltid ser dig. När hoppet är borta och du inte kan få luft , tänk på din framtid även om att det är tufft. Du kommer bli nåt, det blir vi alla så fortsätt vandra framåt och vägra att falla. Det kommer gå bra, det kommer ordna sig, jag vet vad jag talar om så lita på mig.
Ge inte upp du har mycket kvar att ge , det är inte ditt fel om ingen annan ser.
Din insida av guld, ett hjärta av rubin , lyssna ej på andra du vet att du är fin!
Du duger som du är finns bara en av dig unik.
Smärtan, när man inte kan andas det känns i hjärtat, men skit samma.
Klarar du av livet så klarar du allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0