Någon som vill hjälpa mig?

Hejsan allihopa.. började skolan idag vilket känns ganska så skönt faktiskt, det ända jag hatar är att man måste gå upp tidigt & plugga.. haha ! 
Hur som helst har jag en fråga till er : Är det NÅGON som är bra på att fixa sin blogg? Isåfall har någon lust att göra det fast på min? Jag fattar verkligen inte nånting & det blir bara fel. Så snällla, snääälllaaaa! Jag är i desperat hjälp just nu! Känner du för att fixa det kan du nå mig på min mail : [email protected] eller kommentera här i bloggen. Mvh Hon som inte fattar något på blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kunde ju fråga lite så du svarade? :)

vem/vilka har du haft sex med?

va ni tsm då eller bara kk?

är du missnöjd med något på din kropp? vad?

är du nöjd med något? vad?

vem är din ALLRA bästavän?

brukar du pulla?

Är sex skönt?

andvänder du tamponger?

vill du ha pojkvän?

2012-01-22 @ 10:27:08
Postat av: Minna

Sånna frågor svarar jag verkligen inte öppet här i bloggen om, och inte ens bara till 1 person. Speciellt ingen jag inte känner. Mitt PRIVATLIV som det heter.

2012-01-24 @ 22:08:42
Postat av: Tora

HHAHHHAHAHAHAH, kommentaren<3

2012-02-20 @ 09:25:38
Postat av: Rebecca Rehn

Jag gör bloggar. Dock kostar det 200kr, men det kan det vara värt! :)

2012-02-21 @ 20:16:27
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0